Beleške Marie Soleil

Резултат слика за izlazak sunca
Beleške Marie Soleil su nastale u trenucima buđenja i puštanja glasa o svemu što me okruživalo,nadahnjivalo ili gušilo. Stihovi pesama su prosto izbijali jedan za drugim…pa sam poželela da ostanu zabeleženi. Shvatila sam da je previše toga ostalo neizgovoreno. Dosta toga tek nastaje. Poželela sam da sva svoja razmišljanja ,savete,vodiče stavim na papir i uobličim. Iako su ove pesme,kasnije mozda i proza,posvećeni mojoj maloj Srni-sve su to životni trenuci koji su ostali zabeleženi. Svaka „priča“ ima svoju poruku ,savet ili prosto simbolično prikazanu životnu situaciju. Ovde su moja iskustva ili maštanja,moje mudrosti ili ludosti,želje i stvarnost. Pa uživajte,a zatim se drznite da izgovorite i progovorite….jer previše je mudraca među nama koji ćute i puštaju da nas prekrije magla gluposti. Neka nas ovo Sunce(Soleil) zajedno obasja i vodi putem jedne nove stvarnosti.
Marija Jakšić