уторак, 28. јул 2020.

Numeroskop za 28.7.2020.

Numeroskop za 28.7.2020.
















Dragi moji,

kako je vama protekao prethodni dan?

Prošlo je, idemo dalje.

Dan pred nama obeležiće ugađanje osobama koje su nam drage, porodici i sebi.

Kupite to što želite.

Preplavljuju nas osećanja...kao i voda, zapljuskuju nas u talasima. Zatim nam bljesne misao koju bi zaista trebalo poslušati. Jeste to novo, jeste iznenada, znam da smo pre neki dan već nešto započeli ali je ovaj poziv poruka anđela i naš put ka pokretanju energije i regeneraciji. Preispitivaćemo se, zastajati...ali mislim da nam sve što budemo uradili donosi radost. Uradite to što duša i anđeli šapuću.


Saberite dan i mesec rođenja i pročitajte svoju numeroiskru:


1 - postavljaš stabilan temelj, još su sve to planovi, ima usporenja...uspori

2 - uh ta osećanja, zamoli za pomoć, budi ljubav i istina

3 - pokloni svetu deo radosti

4 - da, moguće je, sve je to Božja zamisao

5 - dečja radoznalost otvara srećne puteve, treba da obraduješ sebe, da dopustiš sebi da snažno poletiš

6 - hajde dopusti tišini, miru i molitvi da deluje...utišaj se i poslušaj poruku

7 - sreća i energija spajaju se u neverovatne početke

8 - danas je dan da čuješ i poslušaš, zatim da veći deo svega toga pokloniš svetu, slušaj svoju intuiciju i prati svoje snove

9 - iskoristi ovaj dan najbolje što možeš, pun je sjajnih mogućnosti


Slušajući anđele i svoj unutrašnji glas, sada treba da slede ...


Anđeoske afirmacije


(Anđeli savetuju da afirmacije i poruke anđela danas spojimo u jedno)


Spremna si.

U miru sam sa svojim odlukama, sigurna sam da lakoća vodi uspehu.

Uživam u partnerskom odnosu u kojem se naše energije prepliću zajedno.

U miru imam prekrasnu inspiraciju.

Anđeli mi pomažu u samoisceljivanju.

Uvek otvoreno izražavam svoja osećanja i govorim istinu.

U miru sam jer znam da je sve ovo Božja volja.

Zahvalna sam što me Bog i Anđeli isceljuju u potpunosti.

Živim, mislim i osećam na svoj način.

Moj način je najbolji za mene.

Imam mudrost i pronalazim svoj savršeni način.

Verujem Bogu i Božanskoj energiji u sebi.

Razumem volim i podržavam sebe.

Svi odgovori su u meni, otvorena sam da ih prepoznam.

Oslobađam se tuđih uverenja.

Živim, volim i govorim po svojim uverenjima.

Dozvoljavam sebi da živim to što jesam.

VOlim i prihvatam sebe i svoju istinu.

Uživam u svojoj radosti i svojim ludorijama.

Zaslužujem da dobijem sve što želim.

Prihvatam i otvorena sam da sa lakoćom i radošću dobijem sve što želim.

Kada sam srećna i radujem se, čuda ljubavi i lakoća se umnožavaju.

Dovoljna sam i savršena ovakva kakva jesam.

Učim iz svojih iskustava i menjam svoja uverenja i reakcije.


Sa ljubavlju,

Marie Soleil

@iskresm

Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: