недеља, 26. јул 2020.

Numeroskop za 25.7.2020.

Numeroskop za 25.7.2020.


Numeroskop za 25.7.2020.


Dragi moji,


danas osećanja vode razgovorima, želji za zajedništvom, za nekim zajedničkim aktivnostima. Želje vas i druge osobe su različite. Svako od vas jaaaako želi i impulsivno, nezaustavljivo se bori za svoja uverenja. Razgovor, dečja ushićenost i tolerancija jedini mogu umiriti munje koje sevaju. Neće se lako stizati do toga. Dan zahteva od vas da uplovite u tišinu. Pomolite se, utišajte um, povucite se u svoju oazu. MIrujte danas, sutra se već energija menja.


Saberite dan i mesec rođenja i pročitajte svoju numeroiskru:


1 - uspevate da budete prvi, pokrećete akciju, budite tolerantni

2 - okean osećanja vas nosi sa sobom - polakoooo, dižite se

3 - prate vas srećne okolnosti, samo napred

4 - budite oprezni, povucite se

5 - vi gurate po svome, radite šta Vas raduje

6 - čuvajte svoju energiju, ne upijajte tuđu...odmaknite se od onoga što vas iscrpljuje

7 - pazite na sebe, ne uzbuđujte se toliko...jao drugima oko vas

8 - pratite i slušajte anđele, pustite da sve teče, vaša energija, zamisli i novac

9 - vi shvatate da je sve oko vas - vaš odraz u ogledalu...vreme je da se neke stvari završe i rode nove



Iskre - afirmacije za vas:




Volim tišinu, okružen/a sam tišinom, ja sam tišina.

Ja sam mir, okružen/a sam mirom.

Otvorena sam za ljubav, rešenja i anđeoske poruke.



Anđeoske Iskre i poruke za vas:




Sa ljubavlju,

@iskresm

Marie Soleil


Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: