петак, 24. јул 2020.

Numeroskop za 24.7.2020.


Numeroiskre:

Dragi moji,

danas možemo kreativno prikazati i dati stabilnu osnovu
za sva ona potisnuta osećanja i misli. 
Okrenuti smo partneru, radu u paru.
Posvetićemo se voljenima,
uživaćemo u kreativnosti.
Želimo nešto da ozvaničimo,
osiguramo, da sve isplaniramo,
nemamo baš poverenja.
Može nas sve to uznemiriti,
pokrenuti da istražimo sigurne opcije.
U današnjem danu ćemo novac usmeriti
na kuću, ženske osobe, decu.
Danas nam Anđeli šapuću.
Bez obzira na usporenja,
imamo energiju jer je temelj onoga što gradimo
dvostruko osiguran.
Okrenite se osobama u koje imate poverenja,
slušajte svoj unutrašnji glas,
odbacite ono toksično,
sve ono u šta sumnjate.
Vi odlučujete.

(saberi dan i mesec rođenja 1+3+7- 11- 2)

1 - Dovrši započeto, sutra kreću novi planovi
2 - Novac je usmeren ka kući, porodici. 
Kreće nova energija i nova ostvarenja
3 - Danas si ti svetionik radosti i sreće za sebe i sve oko tebe
4 - Što su usporenja i blokade za druge, tebi donosi sreću!
5 - Okreni se onome što te raduje, okruži se decom, budi dete.
6 - Osećanja odjekuju daleko, pokreću te. 
Razgovaraš i krećeš i sa negom svog zdravlja
7 - Buntovnik u tebi je nezaustavljiv i sumnjičav. 
Sa manje uznemirenja možeš sve dovršiti
8 - Danas je poseban dan! Čaroban! 
Iskoristi ga i slušaj svoj unutrašnji glas, 
prati Božje znakove i svog Anđela čuvara.
9 - Danas teče sve što poželiš! 
Iskoristi dan na najbolji način


Afirmacije:


Sigurna sam i moja porodica je sigurna.
Okružena sam prijateljima koji me podržavaju.
Ja sam obilje i okružena sam obiljem.

Anđeoske Iskre:


Zapamti da si moćno, voljeno i kreativno Božje stvorenje.
Posveti se i svom unutrašnjem detetu i svojoj duši. Zagrljaj je potreban i tebi.
Budi svetlo na nečijem putu. Možda si im ti ona iskra na putu.

Sa ljubavlju,
@iskresm
Marie Soleil


Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: