уторак, 21. јул 2020.

Нумероскоп за 22.7.2020.


Драги моји, 
волим да пишем и мислим о лепим стварима, људима и догађајима. Сада то неће бити најједноставније. Дан који нам следи са толико двојки у низу ми се не допада. Двојке су такве да им се можемо препустити, не можемо их усмеравати. Оне те воде у неки свој свет, дубине које су само њима знане. Појачана је емотивност до максимума. Ма како нам изгледало споља, бићемо преосетљиви. Све што планирамо - биће како је суђено. Како ја увек тражим зрачак светлости, сутра бих се лично препустила својим најлепшим емоцијама, окренула се женским особама, помогла колико могу, окренула се мајчинству, писању како бих избацила сва осећања, у свом дому као оази мира, дозволила бих да љубав расте и емитује најсјајнију светлост. 
 Сутра не бих била тврдоглава (ако ми успе уз ове четворке), била бих толерантнија јер и онај преко пута мене има исто тако јаке и важне аргументе и разлоге. 
Послушала бих савет Анђела. 
Сутра не могу веровати предлозима, понудама...јер просто, знам да ће бити лажни. 
Ипак се надам да ћу остати у миру, мада ће ме ова седмица сигурно изаазивати. Седмица је као експлозија, тешко се зауставља, никако ха ха ха 

 Радићемо на себи са овим афирмацијама: 

 Моја осећајност ствара ремек-дела. 
Окружена сам драгим особама који ме воле и које ја волим. 
Имам разумевања за себе и друге. 
Ја сам мир и окружена сам миром. 
Волим и вољена сам. 

 Анђели нам поручују: 

 Мир је могућ само када се подсетимо да је једино љубав реалност. 
Ослушни своју душу, оно што ти други говоре...то су наше поруке теби. 
Бог те воли и верује у тебе. 
До тебе је да волиш и живиш у садашњем тренутку али и да верујеш. 

 Са љубављу, 
Marie Soleil

Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: