понедељак, 27. јул 2020.

Iskre afirmacije za čaroban dan 2

Anđeoske iskre

 

Spreman si dragi moj - spremna si draga moja.

Koristi svaki trenutak da u sebi budiš radost.

Budi zahvalan/a jer obilje pristiže iz očekivanih i neočekivanih izvora.

Harmonijom umetnosti slikam najlepše oaze.

Istinskom lepotom okružena, dopuštam srcu da prima.

Krećem, staze su stabilne.

Jučerašnje snove zaokružujem planom i ljubavlju.

Ljubav pokreće čaroliju.

Šta volim to i biram.

Volim tišinu, okružen/a sam tišinom, ja sam tišina.

Ja sam mir, okružen/a sam mirom.

Otvorena sam za ljubav, rešenja i anđeoske poruke.

Sigurna sam i moja porodica je sigurna.

Okružena sam prijateljima koji me podržavaju.

Ja sam obilje i okružena sam obiljem.

Volim, prihvatam i uživam sa detetom u sebi.

Sve što nije moje uverenje, protiče.

Ja pletem svoju sudbinu.

Srećna sam u svojoj stvarnosti.

Моја осећајност ствара ремек-дела

Окружена сам драгим особама који ме воле и које ја волим

Имам разумевања за себе и друге

Ја сам мир и окружена сам миром

Волим и вољена сам

Moja stvarnost je potvrda mog unutrašnjeg sveta.

Dobijam upravo ono što je u meni…obilje.

Otvaram svoj um za čarobni svet u kome je sve moguće.

Uživam u procesu i ne vezujem se za očekivanja.

Opraštam sebi i drugima jer ćelim da umnožim ljubav so beskonačnosti.

Danas se posvećujem svojoj duši uz opuštanje.

Volim muziku moje duše.

Otvorena sam za anđeoske poruke.

Oslobađam se toksičnih sećanja, ljudi i situacija.

Udišem mir i izdišem zahvalnost.

Okružena sam anđelima.

Čujem svoj unutrašnji glas.

Dopuštam da ode sve što mi nije potrebno.

Otvorena sam za nove bajke.

Dopuštam da sve teče sa lakoćom.
Biram lakoću.
Biram mir.
Reagujem drugačije na ponovljene lekcije.
Propuštam eksploziju i biram snagu.
Moje ideje prerastaju u inspirativne akcije i ostvaruju se.

Bog i anđeli posipaju moj put čarobnim prahom .

Ostvarenja teku sa lakoćom.

Zahvalna sam i srećna.

Biram suštinu, forma se uklađuje sa ehom duše. Ja biram!

Menjam priču, otvaram beskrajne mogućnosti, šta želim već jeste, zahvalna sam.

 

Sa ljubavlju,
Marie Soleil


Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: