понедељак, 27. јул 2020.

Numeroskop za 27.7.2020.

Numeroskop za 27.7.2020.















Dragi moji,
u ovom danu "očekujmo neočekivano".
Kao da je to moguće?! Nećemo moći da predvidimo situaciju.
Evo šta znamo...biće uključene ženske osobe, može se ticati doma, porodice, vode,
biće emotivno, iznenadno, teško ćemo uspeti da ne odreagujemo.
Nije vreme za akcije ni planove. Potrebno je privesti kraju ili napustiti šta nije dobro
ili nam ne služi. Odbacite sve što vam smeta, što vas usporava, troši vam energiju.
Već sutradan ćete čuti divan predlog od anđela.
Danas branite svoja uverenja. Sve to ima jači odjek, višu svrhu.
Osećanja nas vode u pravom smeru.
Utonimo u mir, razgovarajmo sa anđelima, pomolimo se.
Razmišljam o tome šta bi to moglo da bude vredno našeg mira?

Saberi dan i mesec rođenja i pročitajte svoju numerosiskru:

1 - predlažeš nov pristup koji vodi srećnom ishodu
2 - emocije neka budu usmerenje, skreći, promeni, ako je osećaj negativan
3 - vi ste fenjer i medijator dve strane
4 - svesni ste laži i prevara koje stoje iza priče
5 - smetaju vam tokovi u koje ste upali, budite smireniji
6 - anđeli će vam došapnuti i pokazati koje osobe nisu iskrene
7 - vi ne trpite, završavate sa svim što nije dobro
8 - vaša energija i unutrašnji osećaj predlažu novu priču
9 - emotivno se uplićete jer vidite šta je ispod površine

Anđeoske Iskre

Spreman si dragi moj - Spremna si draga moja.
Koristi svaki trenutak da u sebi budiš radost.
Budi zahvalan/a jer obilje pristiže iz očekivanik i neočekivanih izvora.

Iskre - afirmacije

Zahvalan/na sam na svemu što imam i što jesam.
Ljubav je izvor, uzrok i razlog. Imam razumevanja za svoje i tuđe postupke.
Ja sam ljubav i mir. Ispunjen/a sam ljubavlju i mirom.

Sa ljubavlju,
Marie Soleil
@iskresm



Нема коментара:

Постави коментар

Ostavite svoj komentar: